Мини-центр «Айбобек»

Білім бөлімінің басшысы М. И. Ташмаганбетовке»Воскресеновка орта мектебі» КММ жанындағы шағын орталыққа берілген ойыншықтар үшін алғысымызды білдіргіміз келеді, олар оқу аймақтарымен жабдықталады-қабылдау және ұсақ моториканы оқытуға бағытталған дидактикалық материал: шілтер, бизибордтар, сортерлер, басқатырғыштар, музыкалық аспаптар

28 сәуірде «Воскресеновка орта мектебі» КММ жанындағы шағын орталықта жоғары және мектепалды топ балаларына арналған «Бір шаңырақ астында» Қазақстан халықтарының бірлігі күніне арналған мерекелік және тақырыптық сабақ  жарқын өтті.

Сабақтың мақсаты: Қазақстанда әртүрлі ұлт өкілдері бейбітшілік пен келісімде өмір сүреді деген түсініктерді қалыптастыру, жаныңда тұратындардың мәдениеті мен дәстүрлеріне деген қызығушылықты дамыту, ұлтына қарамастан бір-біріне қамқор болуға тәрбиелеу.

Тәрбиешілер Қазақстан халқы өзінің қонақжайлылығымен, кең  болаттай болатынымен, қазақ халқының жаны кең екендігімен танымал екенін көрсетуге тырысты. Сондықтан мерекеде қазақ достарханының артында орыстар да, қазақтар, татарлар, украиндар, белоруссиялықтар, өзбектер, немістер де орын алды. Балалар ұлттық киімде болды, әр ұлт өзінің ұлттық ойынын дайындады, оны барлық балалар қуана ойнады. Балалар өлең оқыды, ән айтты, коллаждар жасады.

Сабақ көңілді, жайлы және эмоционалды болды.

19 сәуірде шағын орталықта «Мектепке бірге дайындалу» тақырыбында орта және мектепалды топтарда ата-аналар жиналысы өтті.

Тәрбиешілер балалардың мектеп алдындағы қорқынышын жеңу үшін ата-аналарға жадынамалар, ұсыныстар дайындады.

Тәрбиеші Л. А. Могунова мектепке дайындық кезіндегі ойынның рөлі туралы айтты.

Ата-аналар өте белсенді болды, отбасылық тәжірибелерімен бөлісті, олар үшін «Мектепке дайындық» нені білдіретінін айтты, өмірлік жағдайларды талқылады. Мектептегі үзіліс ретінде ата-аналар мектеп тақырыбындағы криптограммаларды шешті.

Логопед Ю. С. Чуканова болашақ оқушы сөйлеуді дамыту және сауаттылықты игеруге дайын болуы керек екенін айтып, балалық шақ әлеміне енуді ұсынды. Ата-аналар «Аукцион», «Керісінше айт», «Иә және жоқ деп айтпа» танымдық-сөйлеу белсенділігін дамытуға арналған ойындар ойнады, ұсақ моториканы дамытудың маңыздылығына назар аударды.

Педагог-психолог К. М. Касымова мектепке психологиялық дайындықты, бұл мектепке баруға негізделген ниетті білдіретін мектепке мотивациялық дайындықты қамтитыны туралы айтты. Мотивацияны анықтау үшін диагностика жүргізу кезінде нәтижелерімен бөлісті, балалардың мектепке әлеуметтік-тұлғалық, интеллектуалдық, ерікті дайындығы туралы айтты. Аталған барлық компоненттер баланың мектепте оқуы үшін өте маңызды екенін атап өтті.

Ғарыш апталығы

Ғарыш қызықты, ерекше, жұмбақ!

10 сәуір мен 14 сәуір аралығында біздің шағын орталықта ғарыш күніне арналған тақырыптық апта өтті.

Біз балалармен ғарыш туралы, әйгілі ғарышкерлер туралы сөйлестік. 

Біздің жер планетамыз орналасқан күн жүйесімен танысып, планетада тіршілік ету жағдайлары туралы білдік, жердің айы туралы білдік.  Біз жұлдыздардың жұмбақ әлемі бейнеленген иллюстрацияларды қарастырдық, өлеңдер оқыдық және жұмбақтар шештік. Тәрбиеленушілер бір апта бойы адамның ғарышқа алғашқы ұшуы және жалпы ғарыш туралы ақпаратпен танысты. Біз мультфильмдерді көрдік, «Ғарыш» тақырыбындағы көркем және танымдық әдебиеттермен таныстық, « Бұл не екенін біл?» олар ғаламшарларды атады.  Кітап бұрышында Қазақстан ғарышкерлерімен танысты. Олар шығармашылық жұмыстарды қуана орындады: аппликация, дизайнердің әртүрлі түрлерінен ғарыш аппараттарын құрастырды, пазлдарды жасады.  Ғарыш тақырыбын ұйымдастырылған іс-әрекетте қолданды: аппликация, математика негіздері, қоршаған әлеммен танысу.

Ғарыш апталығы қызықты өтті және қызықты ғана емес, сонымен қатар танымдық болды.

7 сәуірде «Воскресеновка орта мектебі» КММ жанындағы шағын орталықта тәрбиеші Ю.С. Чуканова «Әдемі көктем қонағында» аға тобында интеграцияланған ұйымдастырылған іс-шаралар өткізді.

  Ұйымдастырылған іс – шаралар квест-ойын түрінде өткізілді, ал проблемалық-ойын қызметі құрылды, карта-схема бойынша қазына іздестірілді. Балалар әр түрлі тапсырмаларды орындады, әр станциядан ауысу «соққылардан соққыларға», «гимнастикалық орындықта жорғалаумен» «доғаның астына көтерілумен» кедергілерді жеңумен қатар жүрді.

Бірінші станция «Математикалық»

Балалар сигналдық карталарды қолдана отырып, заттарды маңызды белгілері бойынша жіктеді (Үлкен емес, көк емес,…квадратты да емес)

Екінші станция «Сөз айтыңыз»

Балалар төрттік жолға жетіспейтін сөз ойлап тапты.

Үшінші станция «Логикалық»

Олар қосымша затты тапты, оның неге артық екенін түсіндірді

Төртінші станциия «Эксперименттік»

Зерттеу жұмыстарына жағдай жасалды, балалар бақылады, мұздың қасиеттері туралы білімдерін байқады, нығайтты, мұзға тұз септі, оны бір стақан суға батырды, талдады, қорытынды жасады (ол қатты және суық сезінді; мұз суға батпайды, өйткені ол судан жеңіл; судың температурасы мұздың температурасынан жоғары; тұз мұзды жейді, тесіктер пайда болады және ол біртіндеп ериді..)

 Бесінші станция «Шығармашылық»

Балалар дәстүрлі емес сурет салу техникасын қолданды (мақта таяқшаларымен бәйшешектің сурет салу, сабақтарын ұнтамен бояу.

Мұндай іс – шаралар жағымды эмоционалды көңіл-күйдің дамуына ықпал етті, олардың сөйлеу белсенділігін арттырды және сабақ барысында қызығушылықты сақтады, балаларды тәуелсіз іс-әрекетке, жаңа білім мен жинақталған тәжірибені қолдануға шақырды. Ұйымдастырылған іс-әрекеттің мазмұны балаларға түсінікті және қол жетімді болды. Сабақтың соңында смайликтер көмегімен рефлексия жасалды: қабақты бұлт – сабақ ұнамады, күн – сабақ ұнады.

21 қазанда «Айбөбек» Воскресеновка шағын орталығында «Мектепке
дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделін жүзеге асыру» атты жалпы ата-
аналармен жиналыс өтті.

Кездесудің мақсаты: ата-аналарды нормативтік
құжаттардағы өзгерістермен таныстыру: мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың типтік оқу жоспары, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың
мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты.

Кездесу тақырыбы бойынша тәрбиеші Мухай Н.Л. тыңдалды. Тәрбиешілер
Щетинкина Е.А. және Чуканова Ю.С. балалардың ырғақ сезімін, логикалық
ойлауын, зейінін, есте сақтауын, моторикасын дамытатын ұйымдастырылған
іс-әрекеттің фрагменті көрсетілді. Ата-аналар осы фрагментке қатысуға
шақырылды. Кездесуден кейін топтағы пәндік дамытушы орта көрсетілді.

Қосымша ақпарат көздері